خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه:

ماهانه ۴۰۰ عمل جراحی در کلینیک و دی کلینیک تخصصی تدبیر ارومیه انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۵۹۶

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از انجام ۴۰۰ عمل جراحی در کلینیک و دی کلینیک تدبیر و امید ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی افشانی در حاشیه بازدید خبرنگاران از بخش های مختلف کلینیک و دی کلینیک تخصصی تدبیر ارومیه گفت: این کلینیک یکی از بزرگترین مراکز درمانگاهی، دانشگاهی و دولتی شمال غرب کشور است که با بهره گیری از حضور اساتید نامدار، پزشکان متخصص و فوق تخصص دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و کادر مجرب جهت گسترش خدمات بهداشتی و ارائه خدمت بهتر به افراد جامعه تاسیس شده است.

وی افزود: این کلینیک در سال  ۹۷  با زیربنای ۲۵۰۰۰متر مربع در ۱۶ طبقه مشتمل بر مطب، اتاق های عمل، دندان پزشکی و ...و ساختمان اداری در ۲ طبقه مشتمل بر بخش های مدیریت، امورمالی و اداری بنا شده است.

افشانی، با بیان اینکه در این مجتمع علاوه بر ویزیت بیماران، خدمات تشخیصی متعدد  با استفاده از تکنولوژی های جدید ارائه می‌شود گفت: طبقه ۱۲ این کلینیک, هتلینگ با سوئیت‌های مجهز آماده ارائه خدمات به بیماران واتباع خارجی است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ادامه داد:این مرکز جزو بهترین مراکز کیلینکی در شمال غرب کشور بوده، که نیازمند معرفی و اطلاع رسانی بیش از پیش به مردم استان است.

افشانی به اشاره به اینکه، طبقه منفی یک دی کلینیک  تخصصی تدبیر دارای ۵ اتاق عمل است که  تمامی جراحی ها توسط متبحرترین پزشکان وکادر درمانی انجام می گیرد گفت: این امکانات در کلینیک تدبیر مهیا شده تا جراحی های مختلف که به صورت یک روزه انجام می گیرند و بیمارانی که نیازمند بستری هستند تا ۲۴ ساعت بستری شوند، به همین منظور ۲۳ تخت بستری مجهز در این مرکز  تعبیه شده است.

افشانی تصریح کرد: بستری بیمارانی که پر خطر هستند و یا نیازمند بستری بیش از ۲۴ساعت هستند برابر آیین نامه کشوری در این مرکز توصیه نمی‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه خاطر نشان کرد: عمل جراحی هایی که در این کیلینیک انجام می گیرد با بیمارستان‌ها متفاوت بوده و ماهانه ۴۰۰ عمل  جراحی در این مرکز انجام می‌گیرد که پیش بینی می شود تعداد عمل‌های جراحی از این تعداد نیز بیشتر شود.

به گفته وی، جراحی دندانپزشکی،  جراحی چشم، جراحی های عروق، حوزه اعصاب، زیبایی و گوارش در این کلینیک انجام می‌گیرد.

افشانی به فعالیت اتاق عمل جراحی دندانپزشکی در کلینیک تدبیر ارومیه نیز اشاره کرد و گفت: جراحی های مربوط به دندان، فک و صورت تحت بیهوشی (که قبلا در  آذربایجان غربی میسر نبود) نیز در این مرکز انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز