خبرگزاری کار ایران

عمل پیوند اندام قطع شده بیمار مشهدی با موفقیت انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۱۵۶

استادیار گروه جراحی ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: عمل جراحی پیوند اندام فوقانی راست از میانه بازوی بیمار ۵۰ ساله در بیمارستان شهید کامیاب این شهر با موفقیت انجام شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، احسان واحدی افزود: این بیمار که یک مرد کارگر بود حین انجام کار دچار قطع اندام فوقانی راست از میانه بازو شد که بلافاصله بعد از آسیب‌دیدگی به بیمارستان شهید کامیاب این شهر مراجعه کرد.

وی ادامه داد: بیمار حادثه دیده پس از معاینات اولیه تحت عمل جراحی میکروسکوپی پیوند قرار گرفت و هم‌اکنون که حدود سه هفته از زمان عمل جراحی‌ وی می‌گذرد حال عمومی مناسبی داشته و وضعیت مطلوبی در اندام فوقانی راست دارد و برای اقدامات تکمیلی همچنان تحت نظر است.

فلوشیپ جراحی دست و میکروسرجری گفت: موارد بسیار از حوادث حین انجام کار و همچنین حوادث ترافیکی بوده که منجر به بروز آسیب‌های پیچیده و له‌شدگی دست و اندام‌ها شده که نظارت بیشتر برای کاهش حوادث حین انجام کار ضروری است.

وی افزود: در حال حاضر کمبودهای زیرساختی و موارد مصرفی میکروسرجری در بیمارستان شهید کامیاب وجود دارد که برای رفع آن و خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به بیماران نیازمند کمک فوری مسوولان ذیربط هستیم.

واحدی ادامه داد: گروه جراحی ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال تحصیلی جاری پذیرش دستیاران فلوشیپ جراحی دست و جراحی زانو را آغاز کرده است، این گروه در گرایش‌های فوق تخصصی ارتوپدی و تروماهای ارتوپدی مشغول فعالیت آموزشی و پژوهشی و درمانی بوده و پذیرای بیماران از شرق و شمال شرق کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز