خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

برپایی ۳۷۰ پایگاه جشن نیکوکاری در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۱۶۲

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: جشن نیکوکاری دراستان در آستانه فرا رسیدن سال نو با شعار «هر روز عیدی دیگر است» از ۱۴ اسفند با نواختن زنگ احسان و نیکوکاری از مدارس شروع شده است.

رضا مهر افروز  در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به چهل‌ و چهارمین سالگرد تاسیس کمیته امداد به فرمان امام (ره)، اظهار کرد: جشن نیکوکاری از ۱۴ اسفندماه همزمان با سراسر کشور با شعار «هر روز عیدی دیگر است» در استان آغاز و تا ۱۹ همین‌ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌ها با نواختن زنگ احسان و نیکوکاری از مدارس شروع شده، گفت: با همکاری سازمان دانش‌آموزی و آموزش پرورش و کمیته امداد استان ، پایگاه‌های جمع آوری کمک های مردمی  در تمامی شهرستان های  استان مستقر هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته گفت:۳۷۰ پایگاه ثابت و سیار در اماکن و معابر عمومی، شهرستان های استان راه اندازی شده و روز جمعه ۱۹ اسفند نیز  در مصلی‌های نماز جمعه کمک‌های مردم نوعدوست جمع‌آوری می‌شود.

مهر افروز از جمع آوری ۳۶۰ میلیارد ریال کمک های نقدی در جشن نیکوکاری سال گذشته در استان خبر داد و گفت:پیش بینی می شود این کمک ها امسال به ۴۵۰ میلیارد ریال برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز