خبرگزاری کار ایران

راه اندازی کلینیک مشاوره اشتغال و کارآفرینی در دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۴۲۰

کلینیک آموزشی، مشاوره اشتغال و کار آفرینی با هدف ایجاد مشاوره تخصصی اشتغال برای تمامی افراد جامعه در دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، سهراب عبدالله زاده رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی در مراسم افتتاح کلینیک مشاوره  اشتغال و کارآفرینی استان  گفت: با توجه به اینکه،مهارت آموزی، کاریابی و اشتغال جز وظایف دانشگاه علمی کاربردی است، بنابراین اقدام به راه اندازی  کلینیک مشاوره کسب و کار  در این دانشگاه کردیم.

وی افزود: با راه اندازی این کلینیک، مشاورین اشتغال می‌توانند با ورود در سایت این کلینیک و بصورت اپراتور و دربستر مجازی  به کسانی که نیاز به مشاوره شغلی دارند  مشاوره  رایگان ارائه دهند.

عبدالله زاده، ادامه داد: با توجه به اینکه امروزه یکی از بزرگترین دغدغه های  کشور و استان  بحث اشتغال است. این کلینک می تواند  گام های  موثری در اشتغال زایی و مشاوره شغلی  بردارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاردبری متولی ارائه ۷مهارت سطح بندی شده است، تصریح کرد: این دانشگاه در حال پوست اندازی بوده و روز بروز به یکی از وظایف خود که مهارت آموزی است نزدیک می شود.

عبداله زاده  تصریح کرد با توجه به برنامه ششم توسعه می بایست ۴۰ درصد سهم آموزش در کشور به صورت مهارت آموزی باشد که هم اکنون فقط ۱۲ درصد آن محقق شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در سال های اخیر شکاف عظیمی بین آموزش های مهارتی و نظری در کشور  وجود داشته است که با راه اندازی کلینیک های مشاوره شغلی و کار آفرینی در صدد جبران این شکاف هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز