خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال استان خبرداد؛

ثبت بیش از ۴ هزار ازدواج در ارومیه طی شش ماهه نخست سال جاری/محمد و نیلا محبوبترین نام‌ها در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۶۹۸

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌غربی از ثبت ۴ هزار و ۳۶۷ مورد ازدواج طی ۶ ماهه نخست سال‌جاری در ارومیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید احمدی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: آمار مربوط به حوزه ولادت و وفات به صورت مستقیم توسط ثبت احوال ثبت می‌شود که بر اساس آخرین آمار اعلامی، ۳۸ هزار و ۸۹۵ واقعه ولادت و ۱۲هزار ۲۵۹ واقعه فوت تا پایان آذرماه در استان ثبت شده است.

وی افزود: این آمار در مرکز استان شامل ۹هزار و ۵۴۰ ولادت و ۴ هزار و ۷۳ وفات می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: در زمینه آمار ازدواج و طلاق، با توجه به اینکه آمار از طریق ثبت اسناد اعلام می‌شود، بازه زمانی اعلامی تا پایان مهرماه است.در حوزه ازدواج، ۱۵ هزار و ۷۹ مورد در استان و ۴ هزار ۳۶۷ مورد در ارومیه به عنوان مرگز استان ثبت شده است.

احمدی بیان داشت: چهار هزار و ۹۸۹ واقعه طلاق در مدت ۷ ماهه در سطح استان داشتیم که از این تعداد در ارومیه یک هزار و ۵۱۵ مورد بود.

وی در مورد اسامی پرطرفدار در آذربایجان‌غربی نیز گفت: اسامی محمد، آیهان، میران، علی و امیرعلی به عنوان پرطرفدارترین اسامی در بین پسران و نفس، نیلا، نورا، فاطمه و آنیا نیز به عنوان اسامی محبوب دختران در سطح استان هستند.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌غربی، در پایان از مردم درخواست کرد تا با مراجعه به سامانه اختصاصی سازمان ثبت احوال با نام "سهیم" نسبت به ثبت و تکمیل مشخصات هویتی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز