خبرگزاری کار ایران

کلنگ احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سردشت به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۸۹۱

مراسم کلنگ زنی احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سردشت با حضور علی رسولیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیر عامل شهرک صنعتی آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش ایلنا صبح امروز، کلنگ  احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سردشت با حضور علی رسولیان مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ، حسن حاتمی مدیر عامل شهرک های صنعتی آذربایجان غربی ، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس و فرماندار شهرستان سردشت به زمین زده شد.

در این مراسم حسن حاتمی مدیر عامل شهرک های صنعتی آذربایجان غربی اظهار کرد: در استان دو هزار و ۴۲۵ واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی دارای قرارداد حق انتفاع هستند که از بین آنها یک هزار و ۵۷۲ واحد موفق به دریافت پروانه بهره‌برداری شدند.

وی تصریح کرد: در حاضر یک هزار ۳۱۶ واحد فعال و ۲۵۶ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی؛ افزود: طی یکسال گذشته با حمایت‌های مسئولان کشوری و استانی تعداد واحدهای راکد استان را از ۲۷ درصد به ۱۶ درصد کاهش داده‌ایم.

حاتمی با بیان اینکه شهرک صنعتی سردشت دارای ۳۰ هکتار مساحت است. گفت: ۵۳ قرارداد حق انتفاع در این شهرک منعقد شده که از این تعداد ۴۲ واحد دارای پروانه فعالیت هستند.

وی افزود: در این شهرک ۳۲ واحد صنعتی فعال وجود دارد که با توجه نیاز واحدهای فعال این شهرک به فاضلاب، امروز با حصور معاون وزیر کلنگ تصفیه خانه به زمین زده شد که از پساب این تصفیه‌خانه نیز برای آبیاری فضای سبز این شهرک استفاده خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین در راستای اتمام پروژه‌های شهرک‌ صنعتی سردشت آمادگی هزینه ۳۰ میلیارد تومانی را داریم.

حاتمی با بیان اینکه  امسال ٨٠ واحد صنعتی راکد در استان با رفع مشکلات، به چرخه تولید باز می‌گردد، گفت: برای بازگشت این واحدهای صنعتی به چرخه تولید ابتدا در کارگروه عارضه‌یابی صنعتی، مشکل این واحدها بررسی شده و پرونده آنها بر اساس نوع مشکل به کارگروه‌های رفع موانع تولید یا کارگروه اقتصاد مقاومتی فرستاده می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز