خبرگزاری کار ایران

با پیگیری استاندار صورت گرفت:

ایجاد بزرگ ترین شهرک صنعتی مازندران به مساحت 1000 هکتار/ تعیین تکلیف اراضی بانک زمین برای توسعه کشاورزی متناسب با مزیت‌های استان

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۴۴۹

احمد حسین زادگان از ایجاد بزرگ ترین شهرک صنعتی مازندران به مساحت 1000 هکتار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،استاندار مازندران که در حاشیه نشست با اورنگی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس امور اراضی کشور، صالحی نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، صفایی فر، مدیرعامل بانک زمین و میری، بازرس کل جهاد کشاورزی و محیط زیست سازمان بازرسی کل کشور  در این راستا سخن می گفت، افزود: کل مساحت شهرکهای صنعتی مازندران حدود ۱۹۰۰ هکتار است که با واگذاری این ۱۰۰۰ هکتار مساحت زمین صنعتی استان رشد چشمگیری خواهد داشت.

وی با اشاره به این که توسعه فعالیت های صنعتی به عنوان یک ضرورت برای آینده در دستور جدی استان قرار دارد، گفت: این اقدام؛ یک دستاورد و خدمت بزرگ برای صنعت، کشاورزی و شکوفایی اقتصادی مازندران است و باید در تداوم این راه همه دستگاه های مسئول و بانک های عامل همراهی و اهتمام لازم را داشته باشند.

حسین زادگان، ضمن قدردانی از همراهی وزارتخانه ها و سازمان های ذی ربط، یادآور شد: در این جلسه همچنین مقرر گردید تا شرکت شهرکهای صنعتی استان نسبت به آماده سازی و ایجاد زیرساخت های لازم برای استقرار صنایع با اولویت صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی اقدام نماید.

وی گفت: توسعه گلخانه ها به عنوان یک ظرفیت مهم در مازندران برای صادرات و شکوفایی اقتصادی استان از دستاوردهایی است که این جلسه بهمراه داشت.

حسین زادگان تاکیدکرد: با توسعه شهرکهای صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در واحدهای تولیدی و صنعتی ضمن ارتقای رونق تولیدات داخلی، زمینه شکوفایی اقتصادی در مازندران فراهم می گردد. 

شایان ذکر است؛ در این جلسه همچنین، موسوی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران و قوانلو، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز