خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار آذربایجان شرقی؛

نخستین کلینیک تخصصی دیابت شمالغرب کشور در تبریز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۶۰۸

نخستین کلینیک تخصصی دیابت شمالغرب کشور در تبریز با حضور استاندار افتتاح شد.

به گزارش ایلنا؛ مجید خدابخش در مراسم افتتاح نخستین کلینیک تخصصی دیابت شمالغرب کشور در تبریز ضمن تقدیر از سرمایه گذاران بخش خصوصی که چنین مرکزی را راه اندازی کرده اند، گفت: طبق آماری که اعلام شد ۲۱۸ هزار نفر در تبریز به این بیماری مبتلا هستند که رقم بسیار بالا و قابل توجهی است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: آثار مالی و معنوی ناشی از این بیماری در زندگی اجتماعی افراد بسیار زیاد بوده و راه‌اندازی این کلینیک در راستای بهبود وضعیت این بیماران از هر لحاظ کاری ارزشمند و قابل تقدیر است.

خدابخش گفت: امیدوارم بخشی که برای آموزش و تغذیه در این کلینیک راه اندازی شده فعال تر بوده و مورد استقبال خوب مردم و شهروندان قرار گیرد تا نیازی به درمان وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه، هر نوع سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش بهداشت، درمان و سلامت و… مورد حمایت دولت است، گفت: با اینکه نظام سلامت تا حدودی پوشش فراگیر داشته، اما بخش خصوصی سالیان سال است که در حوزه درمان و بهداشت فعال بوده و مورد حمایت ما خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه، بالا بودن تعداد بیماران دیابتی استان، راه اندازی چنین مجموعه ای را اقتضا می کرد تاکید کرد: این که سرمایه گذاری بخش خصوصی در یک رشته خاص متمرکز شود ارزشمند خواهد بود، خوشبختانه در استان در حوزه‌های مختلف پزشکی و درمانی متخصصان خوبی داریم فقط نحوه اداره و مدیریت این بخش‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

گفتنی است، اولین کلینیک تخصصی دیابت شمالغرب کشور، در ۵ بخش غدد، آموزشی، تغذیه و لاغری، داخلی و عمومی با همکاری ۶ متخصص داخلی، یک نفر فوق تخصص غدد، یک جراح و فوق تخصص اورتوپد در تبریز راه اندازی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز