خبرگزاری کار ایران

عزم شهرداری تبریز برای انتقال صنوف و واحدهای آلاینده به خارج شهر

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۴۷۳

رفع این معضل، نیازمند تدوین یک برنامه جامع و اساسی برای انتقال تدریجی این قبیل واحدها به خارج از شهر و ساماندهی صنایع آلاینده است.

شهردار تبریز بر لزوم تسریع در روند ساماندهی و انتقال صنوف آلاینده و مشاغل مزاحم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تبریز صادق نجفی امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به توسعه شهر و گسترش محدوده شهرنشین، امروز شاهد پیشروی واحدهای صنفی، کارگاهی و صنایع در بخش‌های مختلف شهر و حتی مناطق مسکونی هستیم.

وی با بیان این که این تداخل، زمینه ساز ایجاد آلودگی‌ هوا و همچنین چالش‌های بصری و صوتی در سطح شهر است، اظهار داشت: رفع این معضل، نیازمند تدوین یک برنامه جامع و اساسی برای انتقال تدریجی این قبیل واحدها به خارج از شهر و ساماندهی صنایع آلاینده است.

شهردار تبریز با اشاره به وجود شهرک بزرگ صنفی و صنعتی در حومه تبریز، این شهرک را ظرفیتی مناسب برای تحقق این امر اعلام و خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده با تشکل‌های مخلف صنفی و صنعتی، انتقال صنوف مزاحم و آلاینده، در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

نجفی موفقیت در اجرای این برنامه کلان را در گرو همکاری همه مسئولان و صاحبان صنوف دانست و بر لزوم همکاری آنان با مدیریت شهری تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز