خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌ شرقی:

سیستم یکپارچه مالیاتی در آذربایجان‌ شرقی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۳۳

این استان به عنوان یکی از استان‌های پایلوت برای اجرای طرح جامع مالیاتی انتخاب شده است که در این راستا، اجرای فاز نخست طرح از سال گذشته در سراسر استان عملیاتی شد.

همزمان با اتمام استقرار طرح استانداردسازی فرایندهای مالیاتی در آذربایجان‌شرقی، اجرای سیستم یکپارچه مالیاتی در این استان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: این استان به عنوان یکی از استان‌های پایلوت برای اجرای طرح جامع مالیاتی انتخاب شده است که در این راستا، اجرای فاز نخست طرح از سال گذشته در سراسر استان عملیاتی شد.

رسول رسولی افزود: با اتمام مرحله اول طرح و انجام استانداردسازی فرایندهای مالیاتی، مرحله دوم طرح نیز از اول دی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح جامع مالیاتی، بنیان جدیدی در نظام مالیاتی کشور بوده که براساس وظیفه‌ای کردن فرایندهای مالیاتی برنامه‌ریزی شده و در تمام کشورهایی که سیستم مالیاتی کارآمد دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد اظهار داشت: در این سیستم، قسمت عمده کار رسیدگی، بر عهده ماشین است و تنها وظیفه نظارت، کنترل و تعقیب فرایند بر عهده افراد است و در نتیجه روش‌های دریافت مالیات بهبود یافته و از فرار مالیاتی جلوگیری خواهد شد.

رسولی افزود: با اجرای کامل طرح جامع مالیاتی، رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی دقیق‌تر و علمی‌تر صورت گرفته و سازمان امور مالیاتی کشور می‌تواند در کمترین زمان، بهترین خدمات را به فعالان اقتصادی ارائه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز