خبرگزاری کار ایران

نماینده کارگران شرکتی تنظیف شهرداری تبریز:

حمایت شهردار تبریز از کارگران، دلگرمی آنان را در پی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۲۵۵

ایجاد امکان استفاده رایگان کارگران از درمانگاه امام رضا(ع)، تخصیص ۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی، در نظر گرفتن سختی و زیان آور برای فعالیت کارگران، امکان سازی استفاده از مراکز ورزشی و تفریحی به منظور توجه به وضعیت رفاهی، معیشتی و درمانی کارگران، از جمله امتیازاتی است که با تاکید مستقیم شهردار تبریز، صورت گرفته است.

نماینده کارگران شرکتی تنظیف شهرداری تبریز گفت: حمایت شهردار تبریز از کارگران، دلگرمی این قشر زحمتکش را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صفری با اشاره به امکانات فراهم شده از سوی صادق نجفی در این زمینه اظهار داشت: ایجاد امکان استفاده رایگان کارگران از درمانگاه امام رضا(ع)، تخصیص ۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی، در نظر گرفتن سختی و زیان آور برای فعالیت کارگران، امکان سازی استفاده از مراکز ورزشی و تفریحی به منظور توجه به وضعیت رفاهی، معیشتی و درمانی کارگران، از جمله امتیازاتی است که با تاکید مستقیم شهردار تبریز، صورت گرفته است.

وی افزود: علاوه بر این، بخش های مختلف زیرمجموعه شهرداری تبریز از قبیل معاونت خدمات و سازمان مدیریت پسماندها در اجرای برنامه های فرهنگی و نشاط آفرین برای خانواده های کارگران، برنامه ریزی منظمی دارند.

نماینده کارگران شرکتی تنظیف شهرداری تبریز گفت: با تاکید شهردار تبریز و تبدیل ۲۸ شرکت طرف قرارداد با شهرداری تبریز به چهار شرکت ثابت، این امتیازات با جدیت بیشتری استمرار خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز