خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز مطرح کرد؛

اختصاص ۷۳ درصد بودجه امسال شهرداری تبریز به بخش عمرانی

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۴۵۹

در بودجه امسال ۸۵ ردیف تملک و مسیر گشایی ها از جمله تملک ایستگاههای قطار شهری، تملک املاک واقع در مسیر، تملک راست گردها، محل پارکینگ تعریف شده است. / ۲۵۵ ردیف پروژه های جدید و نیمه تمام در این بودجه درنظر گرفته شده و همچنین۱۱۰ پروژه عمرانی دیگر که از طریق سازمانها و شرکتهای وابسته شهرداری تبریز اقدام خواهد شد در قالب بودجه سال ۹۳ شهرداری اقدام خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز از اختصاص ۷۳ درصد بودجه شهرداری کلانشهر تبریز به بودجه عمرانی در سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محبوب عبداله پور در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: بودجه عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز در ۶۲۰ ردیف برای مناطق، سازمانها و شرکت های مختلف زیر مجموعه شهرداری تبریز تعریف شده و در حال اجرا می باشد.

وی افزود: ۱۷۰ ردیف از این بودجه در بخش های مختلف از جمله برای طرح های مطالعاتی نقشه برداری، طراحی، آزمایشها، آسفالت اساسی، لکه گیری، اصلاح هندسی معابر، تعمیر و نگهداری پلها و ابنیه، نورپردازی، نصب المان، پیاده روسازی، احداثو توسعه فضای سبز، خرید تجهیزات و ابزارآلات حوادثغیر مترقبه در نظر گرفته شده است.

عبداله پور با اشاره به حجم بالای مسیر گشایی های شهرداری کلانشهر تبریز در سال ۹۳ گفت: همچنین در بودجه امسال، ۸۵ ردیف تملک و مسیر گشایی ها از جمله تملک ایستگاههای قطار شهری، تملک املاک واقع در مسیر، تملک راست گردها، محل پارکینگ تعریف شده است.

وی یکی دیگر از محورهای ردیف بودجه عمرانی سال جاری را تامین منابع و ردیف برای پروژه های جدید و نیمه تمام عنوان کرد و گفت: ۲۵۵ ردیف پروژه های جدید و نیمه تمام نیز از قبیل احداثکانالها، تکمیل و ساماندهی کانالها، احداثدیواره، احداثچاه های عمیق و احیاء قنوات، مدیریت زیر بنایی ورزشی، مقاوم سازی و بهینه سازی اتوبان ها، ایجاد سیستم قطره ای، تکمیل تقاطع های غیر همسطح، تکمیل پل ها و دوربرگردانها، اجرای دسترسی در خیابانها، مدیریت بهینه آب خام و ایجاد سیستم آبیاری قطره ای، توسعه گلخانه ها، تکمیل کتابخانه ها، احداثخانه سلامت، احداثخانه نشاط منظور شده است.

عبداله پور افزود: علاوه بر ردیف بودجه های اشاره شده، ۱۱۰ پروژه عمرانی دیگر که از طریق سازمانها و شرکتهای وابسته شهرداری تبریز اقدام خواهد شد در قالب بودجه سال ۹۳ شهرداری تبریز تعریف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز