خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

برق‌رسانی به بافت‌های فرسوده و حاشیه‌نشین شهرها سامان‌دهی شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۶۳۹

نشست مشترک فرمانداران و مدیران صنعت برق استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر تسریع در برق‌رسانی به طرح‌های سرمایه‌گذاران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد صادق پورمهدی در نشست مشترک فرمانداران و مدیران صنعت برق استان آذربایجان شرقی، با بیان اهمیت سرمایه گذاری در زمینه های مختلف اظهار داشت: شرکت های برق باید در اولین فرصت زمینه دسترسی طرح های سرمایه گذاری به انرژی برق را فراهم آورند تا سرمایه گذاری در استان دچار وقفه نشود.

وی همچنین بر سامان‌دهی برق رسانی به بافت های فرسوده و حاشیه نشین تاکید کرد و گفت: ادارات برق و شهرداری ها و دستگاه های متولی سامان‌دهی برق رسانی را انجام دهند تا برابر مقررات از انرژی برق استفاده شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی نیز در این نشست با بیان این که بخشی از تولید برق ۱۰ شهرستان این استان از انرژی پاک صورت می گیرد، اظهار داشت: ‌ این طرح ها با بهره گیری از انرژی خورشیدی و پنل با اولویت مساجد و مدارس این شهرستان ها از جمله میانه، بناب و مرند آغاز شده است.

یوسف سرافراز افزود: با رشد بی رویه مصرف برق، خطوط انتقال و پست های تولید و نیروگاه ها دچار فشار می شوند، لذا باید با فرهنگ سازی برای تولید برق از انرژی پاک مثل خورشید مردم برای استفاده از این انرژی ها تشویق شوند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: تمام روستاهای ۲۰ و بالای ۲۰ خانوار در استان برق دار شده اند و برنامه ریزی و کار برای برق رسانی به روستاهای زیر ۲۰ خانوار نیز انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز