خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

فرمانداران آذربایجان شرقی از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۸۴۵

تمام فرمانداران استان آذربایجان شرقی در همایش مشترک استانداران و فرمانداران سراسر کشور انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام و این موضوع را در نامه‌ای به وزیر کشور تقدیم کردند.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان ‌شرقی گفت: تمام فرمانداران این استان با تقدیم نامه‌ای به وزیر کشور، انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید شبستری خیابانی افزود: تمام فرمانداران استان آذربایجان شرقی در همایش مشترک استانداران و فرمانداران سراسر کشور انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام و این موضوع را در نامه‌ای به وزیر کشور تقدیم کردند.
وی با اشاره به اهمیت آماده‌سازی شرایط، هدف‌گذاری کلان و اجماع ملی در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، تاکید کرد: ضروری است دست‌اندرکاران امر با همکاری فرمانداران نسبت به تبیین مسأله و اطلاع‌رسانی شفاف، اهتمام لازم را داشته باشند و ان‌شاء‌الله با تکیه بر اراده و همراهی و مشارکت مردم این موضوع با موفقیت هدایت خواهد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان ‌شرقی با تاکید بر اینکه تحقق اهداف دولت در حوزه اقتصادی و اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها نیازمند حمایت همگانی است، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که‌‌‌ همان حمایت از تولید داخلی است، منجر به پر شدن خلاء‌های موجود در این بخش وکمک به چرخه صحیح اقتصاد کشور خواهد شد.
شبستری ابراز امیدواری کرد اجرای صحیح مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، منجر به تحقق اهداف مهم دولت و مجلس از جمله توجه به بنیان‌های تولید، متعادل کردن مصرف انرژی، اشتغال‌زایی، ارتقای نظام سلامت و حفاظت از محیط زیست شود.
وی تأکید کرد: مقدمات لازم برای حرکت بزرگ اقتصاد مقاومتی در استان فراهم شده و همه برای اجرای فرامین رهبری و برنامه‌های دولت در خصوص تحقق حماسه اقتصادی آماده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز