خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی:

اردوگاه درمانی ماده ۱۶ ویژه معتادان آذربایجان شرقی راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۵۶۹

این اردوگاه در استان آذربایجان شرقی وجود ندارد و معتادان با دستور دادستان، به مراکز کمپ می‌ان‌مدت با نظارت سازمان‌های مسوول فرستاده می‌شوند.

ایلنا: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی از ایجاد اردوگاه درمانی ماده ۱۶ ویژه معتادان استان در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدعلی نصرتی گفت: مصمم هستیم این اردوگاه در استان راه‌اندازی شود و در حال حاضر به دنبال فرآیند جانمایی و اخذ مجوز آن هستیم.
وی با اشاره به اینکه اردوگاه ماده ۱۶ ویژه ترک اجباری معتادان است، افزود: این اردوگاه در استان آذربایجان شرقی وجود ندارد و معتادان با دستور دادستان، به مراکز کمپ می‌ان‌مدت با نظارت سازمان‌های مسوول فرستاده می‌شوند.
نصرتی با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد احداثمرکز اقامتی برای معتادان خواهیم بود، افزود: هم اکنون ۲۶ کمپ می‌ان‌مدت فعال در استان داریم که این تعداد علاوه بر ۲۰۰ کمپ درمان موقت و سرپایی معتادان است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی در خصوص عملکرد این شورا در سال گذشته اظهار داشت: متاسفانه عملکرد شورا در گذشته مطلوب نبوده و آقای استاندار نیز شخصا از عملکرد آن اظهار نارضایتی کرده‌اند، لذا عزمی جدی برای احیای این شورا در استان و جود دارد و امیدوار هستیم به زودی شاهد ثمرات آن باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز