خبرگزاری کار ایران

شهردار جدید منطقه چهار تبریز:

شیوه های نوین را در ارائه خدمات شهری به کار گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۵۶۷

مدیریت بر هزینه ها خود نوعی درآمد است چرا که هزینه های بدست آمده در پروژه های دیگر که برای عمران و آبادانی شهرمان صورت می گیرد دیده خواهد شد.

ایلنا: شهردار جدید منطقه چهار تبریز بر لزوم ایجاد شیوه های نوین در ارائه خدمات شهری در این منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا قادر امامی در اولین نشست هم اندیشی خود با معاونان و مدیران این منطقه خاطرنشان کرد: مدیریت بر هزینه ها خود نوعی درآمد است چرا که هزینه های بدست آمده در پروژه های دیگر که برای عمران و آبادانی شهرمان صورت می گیرد دیده خواهد شد.

وی افزود: منبع اصلی درآمد شهرداری ها عوارض های دریافتی از شهروندان است؛ بنابراین شهرداری ها موظف به ایجاد رضایت شهروندان و تلاش جهت بهبود روابط و ایجاد شیوه های نوین در ارائه خدمات به مردم هستند.

امامی با اشاره به اهمیت توجه به رضایت ارباب رجوع و طرح تکریم مردم گفت: با توجه به توصیه هایی که از بزرگان دین ما رسیده عبادت به جز خدمت خلق نیست و در همین راستا هدف اصلی خدمت ما جلب رضایت ارباب رجوع و جلب مشارکت های مردمی است چرا که بدون مشارکت و جلب رضایت همشهریان هیچ فعالیت و خدمتی موثر و مفید واقع نخواهد شد، لذا همکاران ما در شهرداری منطقه کماکان توجه به این دو اصل مهم را باید الگو و سرمشق فعالیتهای خود قرار دهند.

گفتنی است در ادامه این جلسه معاونین و مدیران منطقه ضمن ارائه گزارشی از مجموعه برنامه ها و پروژه های در دست اقدام خود، نقطه نظرات و پیشنهادات مطرح شده مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز