خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ورزش شهرداری تبریز:

شهرداری تبریز حمایت از ظرفیت‌های بومی ورزش قهرمانی را در دستور کار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۸۲

توسعه ورزش همگانی و توجه به ظرفیت‌های بومی ورزش قهرمانی، دو اولویت مهم سازمان ورزش شهرداری تبریز است.

ایلنا: رئیس سازمان ورزش شهرداری تبریز توجه به ظرفیت‌های بومی ورزشی را از رویکردهای مهم این سازمان عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " میرمعصوم سهرابی " گفت: توسعه ورزش همگانی و توجه به ظرفیت‌های بومی ورزش قهرمانی، دو اولویت مهم سازمان ورزش شهرداری تبریز است.
وی افزود: در این راستا، با تلاش مجموعه سازمان ورزش و شهرداران مناطق، ۷۰ متر مربع به سرانه ورزشی شهر تبریز افزوده شده است.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تبریز با اشاره به تیمداری شهرداری تبریز در رشته‌های مختلف ورزشی گفت: حمایت از تیم‌های ورزشی با محوریت توجه به ظرفیت‌های بومی، بها دادن به پتانسل‌های نهفته قهرمانی و پوشش این ظرفیت‌ها، مورد توجه سازمان ورزش شهرداری است.
" سهرابی " تصریح کرد: رشته دوچرخه سواری از پتانسیل‌های تیمی ورزش استان است که با تصویب شورای سازمان ورزش و اعطای مجوز لازم از سوی شهردار ورزش دوست تبریز، در ساختار ورزشی شهرداری تبریز، شکل گرفت.
وی با بیان اینکه تور تایوان نخستین تجربه بین المللی این تیم است، گفت: این تیم، به منظور رسیدن به مرز آمادگی و تطبیق شرایط آب و هوایی، در روزهای اخیر اردوی خود را در شهر بوشهر پشت سر گذاشته و اکنون آماده حضور در این تور است.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تبریز ابراز امیدواری کرد موفقیت دوچرخه سواری شهرداری تبریز، در ادامه روند درخشان قهرمانی تیم کبدی شهرداری تبریز در هشتمین دوره رقابت‌های لیگ بر‌تر کبدی باشگاه‌های کشور و راهیابی به رقابت‌های ب لاهور پاکستان و همچنین اعزام تیم کاتای شهرداری تبریز به مسابقات هلند، تحقق یابد.
گفتنی است تور بین المللی تایوان در پنج مرحله برگزار خواهد شد و تیم شهرداری تبریز با حسین علیزاده - بر‌ترین رکابزن سال ۲۰۱۲ آسیا - سعید صفرزاده، علیرضا اصغرزاده، حسین جهانبانیان و خلیل خورشید در تور تایوان شرکت خواهد کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز