خبرگزاری کار ایران

۱۴ اسفند نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تبریز آغاز به کار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۵۵۱

تاریخ برگزاری نمایشگاه بهاره در شهرستان‌های آذربایجان شرقی مختلف است ولی این نمایشگاه از ۱۴ تا ۲۱ اسفند جاری در شهر تبریز برگزارمی‌شود.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان شرقی از برگزاری نمایشگاه بهاره عرضه مسقیم کالا با هدف تأمین نیازهای نوروزی مردم و جلوگیری از تورم مقطعی ناشی از تقاضای زیاد ایام پایانی سال از ۱۴اسفند ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد جعفر عظمایی که ‌در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان سخن می‌گفت افزود: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به مناسبت فرارسیدن عید نوروز در اکثر شهرستان‌های استان نیز برپا می‌شود.
عظمایی افزود: تاریخ برگزاری نمایشگاه بهاره در شهرستان‌های آذربایجان شرقی مختلف است ولی این نمایشگاه از ۱۴ تا ۲۱ اسفند جاری در شهر تبریز برگزارمی‌شود.
وی با بیان اینکه امسال در مجموع بیش از ۵۰۰ غرفه در نمایشگاه‌های بهاره تبریز به عرضه کالا خواهند پرداخت، افزود: اولویت کالای عرضه شده در نمایشگاه بهاره کیف و کفش، پوشاک، آجیل، شیرینی و شکلات، لبنیات و مواد غذایی پروتئینی است.
عظمایی با اشاره به اینکه قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه بین ۵ تا ۱۵ درصد پایین‌تر از نرخ‌های مشابه آن در بازار است، تصریح کرد: دسترسی آسان همشهریان و اقشار آسیب پذیر به کالاهای مصرفی مورد نیاز، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، ایجاد فضای رقابتی مناسب بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان و تقویت جریان عرضه مستقیم کالا در ایام پایانی سال از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه بهاره است.
وی ضمن اشاره به استقرار اکیپ بازرسان سازمان، کار‌شناسان سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی در محل نمایشگاه ادامه داد: تمام کالا‌ها توسط کار‌شناسان اتاق اصناف قیمت‌گذاری شده است و چنانچه غرفه داران قیمت‌های اعلامی را رعایت نکنند با آن‌ها به عنوان متخلف برخورد خواهد شد همچنین مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند مراتب را به بازرسان مستقر در نمایشگاه گزارش نمایند.
عظمایی از اقدام ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در برپایی همزمان سالن جداگانه برای ادامه توزیع سبد کالایی مرحله اول با هدف آسایش خانوارهای مشمول باقیمانده خبر داده و افزود: جهت رفاه حال همشهریان گرامی و با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی و نمایشگاه بین المللی اتوبوسهای ویژه برای ایاب و ذهاب مراجعین در محوطه نمایشگاه پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز