خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

ساختار تشکیلاتی شهرداری، باید در خدمت چابک سازی مسئولیت‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۵۶

هر یک از سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری، دارای هیئت مدیره مشخصی هستند و باید با هدایت و سیاستگذاری هئیت مدیره متبوع فعالیت کنند.

ایلنا: شهردار تبریز بر بهره گیری از ساختار تشکیلاتی مجموعه شهرداری تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در جمع مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز گفت: هر یک از سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری، دارای هیئت مدیره مشخصی هستند و باید با هدایت و سیاستگذاری هئیت مدیره متبوع فعالیت کنند.
وی افزود: ایجاد تشکیلات سازمانی، به منظور بهره گیری مطلوب از ظرفیت‌های تیمی و تخصصی شهرداری است.
نجفی با تاکید بر اینکه باید از ساختار تشکیلاتی سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری به بهترین شکل ممکن استفاده شود، اظهار داشت: این امر در راستای چابک سازی حرکت شهرداری و ساختارهای سازمانی زیرمجموعه آن، ضروری است.
شهردار تبریز در عین حال با اشاره به حوزه‌های گسترده خدمات شهری خاطرنشان کرد: ممکن است در برخی موارد، اختیارات مربوط به اجرای یک برنامه خاص، در اختیار سازمان‌ها نباشد که این امر نیز طی هماهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر و تصویب لایحه مورد نیاز حل و فصل می‌شود.
نجفی تاکید کرد: طبق مصوبه سال ۹۳، سازمان‌های تابع شهرداری، مشمول پرداخت مالیات خواهند بود بنابراین باید از ساختار تیمی هر یک از سازمان‌ها، به نحو احسنت بهره گیری شود.
وی با بیان اینکه کلان شهر تبریز به عنوان قلب تپنده استان، باید نقش موثر در سیاستگذاری کلان استان داشته باشد ادامه داد: امروز فعالیت شهرداری‌ها حول دو محور «خدمات» و «درآمد» پیش می‌رود و از این حیث، می‌توان شهرداری را در حکم یک بنگاه اقتصادی قلمداد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز