خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه تبریز:

امکان دسترسی به تمام پایگاه‌های الکترونیکی علمی معتبر دنیا در دانشگاه تبریز فراهم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۴۲

برای اینکه در حوزه علم و فناوری و به ویژه پژوهش به پیشرفت‌های ملموس دست پیدا کنیم، باید به زیرساخت‌ها توجه نماییم.

ایلنا: رییس دانشگاه تبریز از فراهم کردن امکان دسترسی به تمام پایگاه‌های الکترونیکی علمی معتبر دنیا و افزایش پهنای باند اینترنتی از ۱۰۰ به ۱۵۰ مگا بیت را از برنامه‌های این دانشگاه در آینده نزدیک در حوزه پژوهشی خواند.
به گزارش ایلنا محمد رضا‌پور محمدی که در آیین بهره برداری از کتابخانه الکترونیکی دانشگاه تبریز سخن می‌گفت اظهار داشت: برای اینکه در حوزه علم و فناوری و به ویژه پژوهش به پیشرفت‌های ملموس دست پیدا کنیم، باید به زیرساخت‌ها توجه نماییم.
وی افزود: برای پیشبرد اهداف و تعالی سازمانی باید از پتانسیل‌ها، امکانات و داشته‌های خویش به نحوه شایسته‌ای استفاده نماییم و برای نیل به این امر فرهنگ سازی نیز ضروری است.
رییس دانشگاه تبریز در ادامه با اشاره به وضعیت فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه گفت: دانشگاه تبریز در سال‌های اخیر در عرصه‌های مختلف دستاوردهای خیلی خوبی داشته، هر چند در بعضی از شاخص‌های پژوهشی باید بیش از گذشته همت نموده و سرمایه گذاری نماییم که نمونه آن افتتاح چنین مراکزی است.
لازم به ذکر است کتابخانه الکترونیکی دانشگاه تبریز امروز با بیش از ۸۰۰ هزار جلد کتاب افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز