خبرگزاری کار ایران

پیام شهردار تبریز به مناسبت یازدهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری کار ایران؛

ایلنا در تبیین نارسایی‌ها و مشکلات، طرحی نو در انداخته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۱۶

امروز تاثیر این مولود مبارک به خصوص در حوزه‌های اقتصادی و در حمایت از قشر سرافراز کارگر، در حالی مشهود و چشمگیر است که تاسیس نخستین دفتر استانی این خبرگزاری در شهر تبریز، تکاپو و پشتوانه فرهنگی آن را قوت بخشیده است.

ایلنا: شهردار تبریز در پیامی به مناسبت یازدهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایلنا تحقق جایگاه رسانه را در روند حرکتی دستگاه‌های مختلف اجرایی، نمادی از حاکمیت فرهنگ بر ساز و کار خدمتگزاری به مردم دانست.
به گزارش ایلنا صادق نجفی در این پیام با اشاره به عملکرد این نهاد رسانه‌ای تصریح کرده است: در این میان، خبرگزاری ایلنا، در حالی بیش از یک دهه از آغاز رسالت فرهنگی خود را سپری می‌کند که با حفظ نشاط خبری، صداقت اطلاع رسانی و اراده ستودنی در تبیین نارسایی‌ها و مشکلات جامعه، طرحی نو در فضای خبری کشور در انداخته است.
شهردار تبریز در بخش دیگری از این پیام با یادآوری تأسیس نخستین دفتر استانی خبرگزاری کار ایران در تبریز تصریح کرده است: امروز تاثیر این مولود مبارک به خصوص در حوزه‌های اقتصادی و در حمایت از قشر سرافراز کارگر، در حالی مشهود و چشمگیر است که تاسیس نخستین دفتر استانی این خبرگزاری در شهر تبریز، تکاپو و پشتوانه فرهنگی آن را قوت بخشیده است.
وی در بخش پایانی این پیام یازدهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری کار ایران به تک تک مدیران، دبیران و خبرنگاران این رسانه معتبر تبریک گفته و تصریح کرده است دست یاری‌گر دست اندرکاران ایلنا را در مسیر خدمتگذاری بی‌منت، به گرمی می‌فشارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز