خبرگزاری کار ایران

مسئول کارآمدسازی و سازندگی بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی:

طرح اعزام دانشجویان به نقاط محروم برای اجرای طرح سلامت بسیج همچنان ادامه پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۰۳

امسال از یک هزار و ۸۵۲ دانشجوی جهادگر، یک هزار و ۶۱۰ نفر به مناطق محروم اعزام شدند.

ایلنا: مسئول کارآمدسازی و سازندگی بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی گفت: طرح اعزام دانشجویان به نقاط محروم برای اجرای طرح سلامت بسیج همچنان ادامه پیدا می‌کند.
به گزارش ایلنا حبیب قادری با اشاره به اینکه بحثاعزام دانشجویان پزشکی و داندانپزشکی از امسال و برای نخستین بار در سطح کشور اجرا شد افزود: با توجه به استقبال خوب دانشجویان، در نظر داریم طرح اعزام دانشجویان به نقاط محروم برای اجرای طرح سلامت بسیج را تا پایان امسال و سال‌های آینده دنبال کنیم.
وی همچنین با اشاره به اینکه امسال از یک هزار و ۸۵۲ دانشجوی جهادگر، یک هزار و ۶۱۰ نفر به مناطق محروم اعزام شدند اظهار داشت: دانشجویان بسیجی جهادگر در قالب گروه‌های جهادی و فعالیت‌های محرومیت زدایی در اردوهای ۱۵ روزه به مناطق محروم اعزام و در شش عرصه فرهنگی، عمرانی، آموزشی، علمی، بهداشتی و اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنند.
قادری به کاهش مدت اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت خاص دانشجویان جهادی و نیاز منطقه که بیش از دو سه روز نیست، در نظر داریم مدت اردوهای جهادی را کاهش داده و در کنار آن، دیگر خدمات عمرانی، فنی و بازسازی را اجرا کنیم.
وی با توجه با تاکیدات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: به طور قطع تاکید بسیج دانشجویی در راستای اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی است که در این راستا در نظر داریم در شاخه‌هایی که در اقتصاد مقاومتی مطرح است، از جمله تولید قارچ خوراکی، تولید ورمی کمپوست و مشاغل خانگی به خصوص برای خواهران دانشجو فعالیت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز