خبرگزاری کار ایران

دانشیار دانشگاه تبریز:

شخصیت دادن به فرزندان قبل از دوران بلوغ یکی از عوامل مهم مسولیت پذیری است

کد خبر : ۱۴۸۵۷۸

خانواده مهم‌ترین نقش را در تربیت صحیح فرزندان دارد و لازم است اولیاء و مربیان همواره همسو با تغییر و تحول نسل‌ها، ابزار و تکنولوژی‌های جهان و با کسب تجربیات و علوم نوین در راستای تربیت صحیح نسل‌های آینده تلاش کنند.

ایلنا: دانشیار دانشگاه تبریز شخصیت دادن به فرزندان قبل از دوران بلوغ و در دوران کودکی را یکی از عوامل مهم مسولیت پذیری در جامعه دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا پرویز سرندی دانشیار که در اولین نشست انجمن اولیا و مربیان در منطقه آزاد ارس سخن می‌گفت افزود: نباید فراموش کنیم که تربیت نسلهای آینده در دستان ماست و فرزندان امروز خانواده‌های فردا و آینده سازان جامعه خواهند بود.
وی توجه به نیازهای فرزندان و آگاهی از نشانه‌ها و رفتارهای دوره‌های سنی مختلف و بخصوص دوران بلوغ را مورد تاکید قرار داد و گفت: خانواده مهم‌ترین نقش را در تربیت صحیح فرزندان دارد و لازم است اولیاء و مربیان همواره همسو با تغییر و تحول نسل‌ها، ابزار و تکنولوژی‌های جهان و با کسب تجربیات و علوم نوین در راستای تربیت صحیح نسل‌های آینده تلاش کنند.
دانشیار دانشگاه تبریز شناخت نیازهای مختلف روحی، روانی و جسمی فرزندان در دوره‌های مختلف سنی را امری بسیار مهم در چگونگی تربیت خوب فرزندان دانست و تاکید کرد: اتخاذ رفتار مناسب و صحیح با فرزندان وابستگی شدیدی به آگاهی و شناخت اولیاء و مربیان از نیازهای هر دوره سنی در فرزندان دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز