خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی؛

شهرداری منطقه یک تبریز خیابان ۲۴ متری منبع به وحدت را افتتاح کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۴۹

این خیابان به طول ۱۵۰ متر و عرض ۲۴ متر بوده که در فاز اول تعداد ۴۵ واحد مسکونی و ۵ باب تجاری تملک گردید و پس از تملک املاک در مرحله بعدی عملیات عمرانی از جمله خاکبرداری، لوله گذاری و جابجائی تاسیسات، جدول گذاری و آسفالت اساسی آن اجرا شد.

ایلنا: شهردار منطقه یک تبریز از افتتاح پروژه مسیر گشائی خیابان منبع به وحدت خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا داود بهرا گفت: همزمان با افتتاح از ۵۵ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری کلانشهر تبریز در ایام الله مبارک دهه فجر، این طرح به بهره برداری رسید.
وی افزود: شهرداری منطقه یک تبریز با توانی مضاعف عزم خود را جزم نموده تا جهت بهره برداری از پروژه‌های منطقه با سرعت گام نهد و این پروژه که یکی از مهم‌ترین آن‌ها بود همزمان با سالگرد انقلاب شکوه‌مند اسلامی در قالب هدیه به شهروندان اهدا شد.
بهرا به مشخصات این پروژه اشاره کرد و گفت: این خیابان به طول ۱۵۰ متر و عرض ۲۴ متر بوده که در فاز اول تعداد ۴۵ واحد مسکونی و ۵ باب تجاری تملک گردید و پس از تملک املاک در مرحله بعدی عملیات عمرانی از جمله خاکبرداری، لوله گذاری و جابجائی تاسیسات، جدول گذاری و آسفالت اساسی آن اجرا شد.
شهردار منطقه یک تبریز خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز چندین رشته خیابان در دست تملک و اجرا می‌باشد که سعی داریم به سرعت اقدامات لازم را به عمل آورده و شاهد شکوفائی و بهره برداری از آن‌ها باشیم، اما آنچه به این مهم می‌افزاید حضور شهروندان گرامی با همیاری و همکاری خود در کنار خادمین مردم در شهرداری منطقه یک می‌باشد که سرعت موتور محرکه این پروژه‌ها را دو چندان می‌نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز