خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

نسخه‌ای اورژانسی برای نجات دریاچه ارومیه پیچیده شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۰۳

در خصوص نجات این دریاچه و جلوگیری از فاجعه زیست محیطی، نباید جزیره‌ای عمل کرد و تمام نتایج همایش‌ها و کارگروه‌ها باید در اختیار استان‌های مجاور این دریاچه قرار گیرد.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای نجات و زنده نگه داشتن دریاچه ارومیه، نسخه‌ای اورژانسی از سوی کارگروه نجات این دریاچه تدوین شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدصادق پورمهدی در نشستی با حضور چند تن از کار‌شناسان داخلی و خارجی در تبریز افزود: در خصوص نجات این دریاچه و جلوگیری از فاجعه زیست محیطی، نباید جزیره‌ای عمل کرد و تمام نتایج همایش‌ها و کارگروه‌ها باید در اختیار استان‌های مجاور این دریاچه قرار گیرد.
وی گفت: هیچ اقدامی در خصوص این دریاچه به موفقیت نخواهد انجامید مگر اینکه مردم منطقه را در آن مشارکت داده شوند.
پورمهدی اظهارداشت: اولین کاری که درخصوص دریاچه ارومیه باید انجام شود، این است که تلاش کنیم تا این دریاچه را زنده نگه داریم و بعد برنامه‌های بلند مدت در خصوص آن اجرا کنیم.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در عین حتال خاطرنشان کرد: البته نسخه‌ای که برای نجات این دریاچه پیچیده می‌شود باید جامع باشد و از خطا و آزمون در این خصوص پرهیز شود.
وی خاطرنشان کرد: امروزه علم برای هرمشکلی راه چاره‌ای دارد و به همین منظور و برای مشارکت دادن مشاوران خارجی باید فراخوانی در این خصوص داده شود تا بهترین و عملیترین راه ممکن برای نجات دریاچه ارومیه اجرایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز