خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار آذربایجان شرقی؛

فرمانداران هریس و ورزقان معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۲

بر این اساس حسن یحیوی فرماندار هریس و علی وفادار فرماندار ورزقان منصوب شدند.

ایلنا: فرمانداران جدید هریس و ورزقان در جلسه شورای اداری این شهرستان‌ها که با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، معرفی شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی امروز با شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان‌های هریس و ورزقان، فرمانداران جدید این دو شهرستان را معرفی کرد.
وی در جلسه شورای اداری شهرستان هریس، حسن یحیوی را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی و از خدمات داریوش مرادی در این سمت قدردانی کرد.
حسن یحیوی، متولد سال ۱۳۴۳ در تبریز، دارای مدرک کار‌شناسی حقوق بوده و سابقه بخشداری سراب و خسروشاه، مدیر امور حقوقی شهرداری تبریز و مشاور حقوقی فرماندار تبریز در کارنامه کاری خود دارد.
همچنین با حضور استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری ورزقان، علی وفادار به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی و از زحمات چهار ساله محرم فروغی شجاعی قدردانی شد.
علی وفادار، متولد سال ۱۳۴۱ در شهرستان کلیبر، صاحب ۲۶ سال سابقه اجرایی در مسوولیت‌هایی همچون بخشدار مهربان و شبستر، شهردار مهربان و شندآباد و کار‌شناس امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌ شرقی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز