خبرگزاری کار ایران

مسئولین ایمنی واحدهای کارگری منطقه جنوب آذربایجان شرقی گردهم آمدند

کد خبر : ۱۴۵۳۷۵

توسعه فرهنگ ایمنی بدون همکاری همه افراد اعم از کارفرما، کارگر و دولت ممکن نخواهد شد.

ایلنا: جلسه هماهنگی مسئولین ایمنی واحدهای کارگری منطقه جنوب استان آذربایجان شرقی با همکاری اداره تعاون، کارورفاه اجتماعی بناب و حضور فعال مسئولین ایمنی و بهداشت حرفه‌ای واحدهای کارگری شهرستانهای بناب، مراغه، ملکان و عجبشیر در مجتمع فولاد شهریار بناب برگزارشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا بلندی معاون اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان تبریزدر این نشست با اشاره به ضرورت استقرار ایمنی در واحدهای تولیدی گفت: توسعه فرهنگ ایمنی بدون همکاری همه افراد اعم از کارفرما، کارگر و دولت ممکن نخواهد شد و در راستای ارتقاء فرهنگ ایمنی تشکیل چنین همایشهایی ضروری می‌باشد و در این جلسات و همایش‌ها بایستی برنامه ریزی شود تا به جای مرور قوانین بیشتر وقت جلسات در جهت انتقال تجربیات مسئولین ایمنی صنایع مختلف و هم افزایی دانش و اطلاعات حضار صرف گردد تا نتیجه بهتری حاصل شود.
مساوات رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت کار شمالغرب کشور نیز در این نشست با اشاره به آمادگی مرکز جهت برگزاری کلاسهای آموزشی در سطوح مختلف برای کارفرمایان، کارگران و مسئولین ایمنی کارگاه‌ها گفت: آموزشهای ایمنی و بهداشت کار یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت و الزام قانونی است.
شفائیان بازرس اداره تعاون، کارورفاه اجتماعی شهرستان عجبشیر نیز با اشاره به اهمیت کمیته‌های حفاظت و بهداشت کار، بررسی حوادثکارگاه‌ها را بصورت ماهیانه در جلسات کمیته‌های حفاظت را خواستار شد.
پولادگر مسئول بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان بناب نیز در این نشست نیز ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان جلسه بر شناسایی و ارزیابی عوامل زیان آور محیط و ارائه راهکارهای مناسب و مفید در جهت کنترل یا کاهش اثرات آن‌ها در کارگاه‌ها تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز