خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

راه نجات کشور پایبندی عملی به آرمان‌های شهداست

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۰۶

فرزندان شاهد و خانواده‌های شهداء شهرداری تبریز تجلیل شدند.

ایلنا: با حضور شهردار تبریز، معاون مالی و اداری، مشاور امور ایثارگران شهرداری و خانواده‌های شاهد شاغل در شهرداری، از فرزندان شهید و خانواده‌های معظم شهداء شاغل در این مجموعه تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در مراسمی که به همین منظور و در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران در تالار اجتماعات شهرداری تبریز برگزار شد شهردار تبریز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی نفیس به فرزندان شاهد و خانواده‌های شهداء شاغل در شهرداری از این اسوه‌های ایثار و پایداری قدردانی کرد.
صادق نجفی در این مراسم طی سخنانی با تأکید بر لزوم تکریم خانواده‌های معظم شهداء گفت: راه نجات و بقای کشور پایبندی عملی به آرمان‌ها و اهداف شهداء والا مقام و پیروی از آنان است و همه باید به این رویه تمسک جویند.
وی از فرزندان شاهد و خانواده‌های شهداء به عنوان الگوهای اخلاقی و اعتقادی آحاد جامعه یاد کرد و گفت: فرزندان شهداء باید عامل و محور تحول در بدنه شهرداری باشند و این مهم خواسته مدیریت ارشد شهرداری است.
شهردار تبریز در عین حال با تأکید بر توجه جدی خود و تیم مدیریتی شهرداری نسبت به فرزندان شاهد و خانواده‌های شاهد شاغل در شهرداری، قول مساعد داد در آینده نزدیک نسبت به بهبود وضعیت شغلی و معیشتی آنان اقدام شود.
گفتنی است پیش از برگزاری آئین تجلیل، تعدادی از فرزندان شاهد به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود در خصوص وضعیت شغلی و معیشتی خود پرداختند.
در این نشست همچنین چهار نفر از فرزندان شاهد شاغل در شهرداری به عنوان نمایندگان این عزیزان جهت پی گیری مسایل و مشکلات فرزندان شاهد و خانواده‌های شهداء انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز