خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار و مسئولان و همزمان با ایام دهه فجر؛

آیین غبار روبی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان انقلاب برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۸۲

این آیین که با استقبال گسترده خانوده شهدا، شهروندان تبریز و مقامات بلندپایه استانی، لشکری و شهری روبرو شد با حضور گروه سرود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و همخوانی نغمه‌ها و نواهای انقلاب حال و هوای دیگری به خود گرفت.

ایلنا: آیین غبارروبی از مزار شهدای گرانقدر انقلاب همزمان با جشن‌های فجر انقلاب برگزار شد.
به گزارش " ایلنا " این آیین که با استقبال گسترده خانوده شهدا، شهروندان تبریز و مقامات بلندپایه استانی، لشکری و شهری روبرو شد، با حضور گروه سرود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و همخوانی نغمه‌ها و نواهای انقلاب حال و هوای دیگری به خود گرفت.
این گروه که به سفارش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز چند سرود انقلابی را بازخوانی کرده است با حضور در قطعه شهدای وادی رحمت تبریز به مقام شهدای شامخ این شهر ادای احترام کرد.
" اسماعیل جبارزاده "، استاندار آذربایجان شرقی که به همین مناسبت به قطعه شهدا آمده بود، ضمن تقدیر از ابتکار صورت گرفته از تلاش این سازمان در راستای ادای احترام به مقام شهدا تقدیر کرد.
" صادق نجفی " شهردار تبریز، نیز در سخنانی با تشکر ویژه از اینکه ادای احترام به مقام شهدا در حضور مزار مقدس شهدا صورت گرفته است، از تلاش‌های صورت گرفته تقدیر نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز