خبرگزاری کار ایران

اطلاعات سیستم یکپارچه تحت وب شهرسازی شهرداری تبریز بروز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۵۲

این سامانه هم اکنون از طریق آدرس اینترنتی esup. tabriz. ir و نیز تارنامه سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز در دسترس عموم قرار دارد.

ایلنا: سیستم یکپارچه تحت وب شهرسازی شهرداری تبریز برای استفاده شهروندان از طریق اینترنت راه اندازی شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز گفت: امیدواریم با شروع به کار این سیستم بر روی بستر اینترنت و دسترسی عموم شهروندان تبریزی توانسته باشیم رضایت شهروندان را جلب و ضمن تسهیل امور در زمان و وقت آنان صرفه جویی شود.
فرید پناهی خاطر نشان کرد: این سیستم در این مرحله از راه اندازی، در حالت آزمایشی و فاز یک می‌باشد چرا که استقراء و پیاده سازی آن در مناطق هنوز ادامه داشته و تا تکمیل اطلاعات پایه این سیستم بایستی شهروندان نیز ما را همراهی و همیاری نمایند و در این راستا نیز برنامه‌هایی تدوین شده تا بتوانیم با همیاری شهروندان فرایندهای تکمیل اطلاعات سیستمی داشته باشیم.
گفتنی است این سامانه هم اکنون از طریق آدرس اینترنتی esup. tabriz. ir و نیز تارنامه سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز در دسترس عموم قرار دارد.
از قابلیت‌ها و سرویس‌های این سامانه می‌توان به نمایش طرح تفصیلی شهر تبریز، امکان نمایش ضوابط و مقررات شهرسازی، امکان محاسبه عوارض پروانه و پرداخت الکترونیکی آن، امکان محاسبه نمایش و پرداخت عوارض نوسازی، امکان محاسبه نمایش و پرداخت عوارض صنفی، امکان مشاهده قیمتهای منطقه مصوب شده وزارت دارایی، امکان ثبت درخواستهای غیر حضوری، استعلام، گواهی، پروانه، امکان پیگیری درخواستهای غیرحضوری به صورت آنلاین، امکان تصدیق گواهی‌های صادره اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز