خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی:

دانشجویان در نقد و بررسی‌ها نقاط مثبت و منفی را با هم طرح کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۷۰

دانشگاه‌ها باید نقش هدایت‌گری خود را بازیابند و در پرورش وتربیت دانشجویان، آنان را به عقلانیت، منطق وشور همراه با شعور هدایت کنند.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی گفت: دانشجویان در نقد وبررسیهای خود در کنار طرح نقاط منفی به نقاط مثبت نیز بپردازند.
به گزارش ایلنا سعید شبستری خیابانی در دیدار خود با هیأت رئیسه دانشگاه آزاداسلامی تبریز افزود: نگرش سیاه وسفید صحیح نمی‌باشد چرا که بین این دو رنگ رنگهای زیادی وجود دارد.
وی نقش دانشگاه‌ها را حیاتی خواند و گفت: دانشگاه‌ها باید نقش هدایت‌گری خود را بازیابند و در پرورش وتربیت دانشجویان، آنان را به عقلانیت، منطق وشور همراه با شعور هدایت کنند.
شبستری به لزوم توجه به نیاز‌ها ومشکلات مردم اشاره کردوگفت: چشم امید مردم به دولت اعتدال است واین دولت اگر عملکرد موفقی داشته باشد موجبات دلگرمی مردم به نظام را فراهم خواهد ساخت.
معاون سیاسی استانداری آذربایجان شرقی تأکید کرد: باید با هم کار کردن رابیاموزیم ودر چارچوب نظام حرکت وباصداقت به مردم خدمت کنیم.
شبستری دانشجویان را آینده سازان مملکت خواند وگفت: باید به سوالات دانشجویان خودپاسخ گوییم تا مجبور به یافتن جواب از دیگران نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز