خبرگزاری کار ایران

از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز انجام می‌شود؛

بازخوانی سرودهای انقلابی در ایام الله دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۵۱

انقلاب اسلامی با سرودهایی معنا یافت و شکل گرفت که توسط انقلابیون به شیوه‌هایی بسیار ابتدایی خوانده می‌شد، اما اثر آن توانست یکی از شکوهمند‌ترین رویدادهای سیاسی کشور را منجر شود و بازتاب آن در پهنه تاریخ معاصر، جهان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهردای تبریز از بازخوانی چند سرود انقلابی به همت این سازمان توسط یک گروه کر دانش آموزی در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سیدرضا علوی با بیان اینکه سرودهای انقلابی بخشی جدایی ناپذیر از خاطره و حافظه حماسه آفرینی‌های مردم در سالهای انقلاب است افزود: انقلاب اسلامی با سرودهایی معنا یافت و شکل گرفت که توسط انقلابیون به شیوه‌هایی بسیار ابتدایی خوانده می‌شد، اما اثر آن توانست یکی از شکوهمند‌ترین رویدادهای سیاسی کشور را منجر شود و بازتاب آن در پهنه تاریخ معاصر، جهان را تحت تاثیر خود قرار دهد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گفت: این سازمان در راستای یادآوری و تداعی آن ایام پرشور درصدد حمایت از بازخوانی چند سرود انقلابی است و قرار است در رخدادهای بزرگداشت این ایام برای شهروندان اجرا شود.
وی اضافه کرد: این سرود‌ها توسط گروه سرود دبیرستان امام سجاد تبریز که متشکل از ۷۵ تن از دانش آموزان این دبستان هستند، اجرا خواهد شد.
علوی ابراز امیدواری کرد که این خدمت بتواند گویای بخشی از تعهد این سازمان در نشر یادگارهای انقلاب اسلامی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز