خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری:

هدف از نشست‌های منطقه‌ای مراکز استانی حوزه هنری رسیدن به یک گفتمان مشترک است

کد خبر : ۱۴۰۵۶۱

بررسی مسائل حوزه‌های هنری اعم از پرسنلی و برنامه ریزی ماموریت‌های هر یک از حوزه‌های هنری استان‌ها از دیگر اهداف این نشست‌ها می‌باشد.

ایلنا: پنجمین نشست منطقه‌ای مراکز استانی حوزه هنری کشور در مرکز حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش ایلنا مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری در ابتدای این نشست با بیان اینکه آذربایجان شرقی از استان‌های برخوردار بوده و دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی است، گفت: در برخی موارد شاهد هستیم که از پتانسیل‌های این استان به نحو احسن استفاده نشده است.
مجید مصلحی افزود: هدف از نشست‌های فوق این است که بتوانیم به یک مدل ذهنی مشخص و مشترکی برسیم.
وی همچنین خاظر نشان کرد: بررسی مسائل حوزه‌های هنری اعم از پرسنلی و برنامه ریزی ماموریت‌های هر یک از حوزه‌های هنری استان‌ها از دیگر اهداف این نشست‌هاست.
مصلحی اضافه کرد: مسائل مطرح شده در این قبیل نشست‌ها خود نوعی ارزیابی از واحدهای هنری می‌باشد و نتایج نشست پنجم برای بهبود فعالیت‌های حوزه هنری منطقه شمالغرب کشور مفید خواهد بود.
وی اظهار داشت: در این نشست‌ها سعی داریم مدیران حوزه‌های هنری را درگیر مسائل کلان حوزه‌ها کنیم تا به یک گفتمان مشخص و مشترک برسیم.
لازم به ذکر است در ابتدای پنجمین نشست منطقه‌ای مراکز استانی حوزه هنری کشور در مرکز حوزه هنری آذربایجان شرقی، رئیس حوزه هنری این استان به ارایه گزارشی از وضعیت فرهنگ هنر آذربایجان شرقی پرداخت و گفت: به خاطر وجود جمعیت بیش از ۳ میلیونی آذربایجان شرقی توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این استان ضروری‌ست.
حسن میلانی افزود: حوزه هنری استان برنامه‌های مهم و تدوین شده‌ای برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ و هنری دینی و ارزشی در دست اجرا دارد و این نشست‌ها به تبیین افق فعالیت‌های حوزه هنری در مراکز استان‌ها به ویژةه در آذربایجان شرقی کمک می‌کند.
وی اضافه کرد: برای صیانت و حمایت از هنرمندان و جوانان بایستی برنامه‌های متعدد هنری و فرهنگی را در استان به کمک حوزه هنری کشور توسعه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز