خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر تبریز:

ظرفیت نقد پذیری شورا و شهرداری تبریز را بالا برده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۱۸

رسانه‌ها باید در جهت خواسته‌های مردم حرکت کنند و از القاء یک خط فکری به مردم امتناع کنند.

ایلنا: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از نشریات منتقد حمایت کرد.
به گزارش ایلنا شهرام دبیری در نشست اهالی فرهنگ و هنر تبریز که به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس روزنامه سرخاب که در سالن شهید شایان مهر دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: ظرفیت نقد پذیری شورا و شهرداری را بالا برده‌ایم و هیچ مشکلی با نقد نداریم اما امیدوارم هرگز مطبوعات به دنبال تخریب نباشند.
وی با اشاره به وظیفه مهم رسانه‌ها در حوزه خبررسانی به مردم ابراز داشت: رسانه‌ها باید در جهت خواسته‌های مردم حرکت کنند و از القاء یک خط فکری به مردم امتناع کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام حمایت از نشریات منتقد تاکید کرد: ظرفیت نقد پذیری شورا و شهرداری را بالا برده‌ایم و هیچ مشکلی با نقد نداریم اما امیدوارم دنبال تخریب نباشند.
وی امانتداری را وظیفه مهم رسانه‌ها دانست و افزود: متاسفانه در برخی از نشریات، شاهد یک خط فکری تخریبی و غیر امانتدار هستیم.
دبیری با اعلام حمایت از تمام رسانه‌ها در مجموعه شورا و شهرداری گفت: نگاه ما در جهت حمایت از انجمن‌ها و تک تک رسانه‌ها، نگاه عدالت محور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز