خبرگزاری کار ایران

مدیر کل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

در پی مقاومت در برابر خواسته‌های غیرقانونی یکی از نمایندگان مورد اهانت خانوادگی قرار گرفتم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۲۹

در برابر این اهانت‌ها به من گفته شد که شکایت کنم.

ایلنا: مدیر کل سابق تعاون، کار ورفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: در پی مقاومت در برابر خواسته‌های غیرقانونی یکی از نمایندگان حتی اهانت خانوادگی هم به من داشت.
به گزارش خبرنگار ایلنا یونس فاتح که در آیین تودیع خود و معارفه مدیرکل جدید تعاون، کار ورفاه اجتماعی آذربایجان شرقی سخن می‌گفت تأکید کرد: عمل به تکلیف با رفع تکلیف فرق می‌کند.
وی با اشاره به اینکه در طول مدت ۲۸ ماه خدمت خود در این اداره کل راضی به سفارش‌های غیرقانونی نشده است افزود: در برابر این اهانت‌ها به من گفته شد که به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کنم.
فاتح با اشاره‌ای گذرا به عملکرد خود گفت: قدردانی از خودم به خود می‌کنم که در این مدت کم فروشی نکرده‌ام.
مدیرکل سابق تعاون، کار ورفاه اجتماعی آذربایجان شرقی فعالیت‌های صورت گرفته در طول مدت حضورش در این اداره کل را قابل توجه خواند و گفت: در این مدت۱۰۰ درصد مصوبات استانی را در ارتباط با این اداره کل را عملیاتی کردیم.
وی افزود: در طول حدود ۸۰۰ روز فعالیت در این اداره کل ۳۰۰ روز را در شهرستانهای آذربایجان شرقی حضور پیدا کردم تا تمامی خدمت متمرکز در مرکز استان نباشد.
فاتح با بیان اینکه ۵۰۰ روز از دوره فعالیت خود را در بازدید از واحدهای مختلف سپری کرده است خاطرنشان کرد: ۱۴۰ جلسه از شورای معاونین اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی آذربایجان شرقی را در این ارتباط ودر واحد‌ها و شهرستانهای آذربایجان شرقی تشکیل دادیم که امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.
وی با قدردانی از همکاری کارکنان و مدیران اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و نیز شرکای اجتماعی و NGO‌ها در این زمینه افزود: با آنکه سال ۹۱ سال بد اقتصادی بود اما با همراهی واحد‌ها توانستیم اخراج کارگران را ۳ درصد کاهش دهیم.
فاتح ولایتمداری را محور تمامی فعالیت‌های خود خواند و گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری در راستای نشان دادن ولایت مداری خود همکاری را تاکنون ادامه دادم تا اینکه ۱۰ روز قبل در ارتباط با موضوع همکاری با مقام عالی وزارت دیداری داشتم و ازآنجا در بحثانتصابات نظرنمایندگان مجلس واستاندار هم مهم است و باید فردی مسئولیت را برعهده داشته باشد که مورد حمایت کامل بوده و با اقتدار به انجام وظیفه بپردازد حضور بیشتر خود حتی به اندازه یک ساعت هم را موجب زیان برای استان می‌دانستم خواستم که این موضوع جلو بیفتد.
وی افزود: گرچه با وجود نیروهای توانمند در استان بهتر از نیروهای بومی استفاده می‌شد هرچند آقای حسینی از نیروهای استان و قطعا منشا خیر خواهند بود و بنده آماده همکاری همه جانبه با ایشان هستم.
فاتح در پایان کلیه هدایای اهدایی مسئولین کشوری و استانی را تقدیم امورات خیریه کرد.
همین گزارش حاکی است یونس فاتح که پیش از فرماندار یکی از شهرستان‌های آذربایجان شرقی را برعهده داشت و با پایان ماموریت خود به محل کار سابق خود در استانداری بازخواهد گشت.
همین گزارش حاکی است صبح امروز طی مراسمی میر احد حسینی به عنوان مدیر کل جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز