خبرگزاری کار ایران

اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و دانشگاه آزاداسلامی تبریز تفاهم نامه امضاء کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۰۱

این تفاهم نامه پژوهشی در بخشهای جوانان و ورزش بوده و در بخش جوانان در حوزه‌های اشتغال، ازدواج، مشارکت، اوقات فراغت، آسیب‌های اجتماعی، سلامت جوانان بوده و در بخش ورزش نیز در حوزه‌های ورزشهای پایه و پرورشی، همگانی، روستایی و عشایری، قهرمانی و حرفه‌ای، بانوان، فرهنگ و اخلاق ورزشی، تاریخ ورزش و آموزش و تحقیقات خواهد بود.

ایلنا: تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی بین اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و دانشگاه آزاداسلامی تبریز منعقد شد.
به گزارش ایلنا، مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در مراسم انعقاد این تفاهم نامه گفت: دانشگاه آزاداسلامی از ظرفیت بالای علمی و پژوهشی برخوردار است.
وی افزود: این دانشگاه در حوزه ورزش در سطح کشور حرکت‌های ارزشمندی داشته و به ورزش کشور کمک‌های شایانی کرده است.
اسبقیان با تأکید بر اینکه فعالیت‌های ورزشی زمانی نتیجه بخش خواهند بود که به صورت علمی برنامه ریزی و اجرا شوند اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگ با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها جزو اولویت‌های اداره کل تربیت بدنی استان بوده وبا انعقاد تفاهمنامه همکاری قدمهای مثبتی در اعتلای حوزه ورزش وجوانان برخواهیم داشت.
وی افزود: این تفاهم نامه پژوهشی در بخشهای جوانان و ورزش بوده و در بخش جوانان در حوزه‌های اشتغال، ازدواج، مشارکت، اوقات فراغت، آسیب‌های اجتماعی، سلامت جوانان بوده و در بخش ورزش نیز در حوزه‌های ورزشهای پایه و پرورشی، همگانی، روستایی و عشایری، قهرمانی و حرفه‌ای، بانوان، فرهنگ و اخلاق ورزشی، تاریخ ورزش و آموزش و تحقیقات خواهد بود.
اسبقیان تصریح کرد: در این تفاهم نامه مقرر شده عناوین طرح‌های پژوهش از سوی اداره کل تعیین و به دانشگاه ابلاغ شده و پروپزال طراح‌های پژوهشی ارائه شده از طرف دانشگاه توسط شورای پژوهش و فناوری اداره کل بررسی و نتیجه به دانشگاه ابلاغ شود.
رئیس دانشگاه آزاداسلامی تبریز نیز دراین جلسه به پتانسیل این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با اساتید جوان وپرانرژی وتوانایی علمی بالا آماده همکاری با حوزه ورزش استان است.
علی رضایی با اشاره به رشته‌های جدیدالتأسیس این دانشگاه گفت: رشته‌های علوم ورزشی - فیزیولوژی و مدیریت ورزش(مدیریت بازاریابی در ورزش) در مقطع کار‌شناسی ارشد اخیراً تأسیس شده‌اند و از بهمن ماه پذیرش دانشجو خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز