خبرگزاری کار ایران

با انعقاد تفاهم نامه از سوی شهرداری تبریز با بخش خصوصی

گامی دیگر برای رسیدن به شهر الکترونیک تبریز برداشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۶۳

انعقاد این تفاهم نامه با بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در بخش ارائه خدمات شهرداری به صورت الکترونیکی می‌تواند شهرداری را به اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای خویش نزدیک‌تر نماید.

ایلنا: تفاهم نامه گسترش و ایجاد بسترهای مناسب برای نیل به یک شهرالکترونیک در تبریز فی مابین شهرداری تبریز و بخش خصوصی منعقد شد.
به گزارش ایلنا شهردار تبریز در آیین انعقاد این تفاهم نامه با اشاره به اهمیت بهره‌مندی از بسترهای الکترونیکی برای ارائه خدمات بهتر از سوی شهرداری تبریز تصریح کرد: در جهان امروز استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های نوین تاثیر به سزایی را در توسعه شهر‌ها و کشور‌ها دارد.
صادق نجفی افزود: با توجه به جایگاه شهر تاریخی تبریز در کشور و نیز اهمیت آن در منطقه و نیز روند افزایش جمعیت این کلانشهر طی سالهای اخیر، استفاده از ابزارهای الکترونیکی و بهره گیری از دانش‌های حوزه IT، ICT می‌توان در ارتقا سطح خدمت رسانی هرچه بهتر شهرداری به شهروندان تاثیر بسیار مطلوبی داشته باشد.
شهردار تبریز، انعقاد این تفاهم نامه با بخش خصوصی را گام مهمی در مسیر رسیدن به تبریز توسعه یافته و مدرن عنوان کرده و خاطر نشان کرد: در حال حاضر انبوهی از خدمات مختلف در حوزه‌های عمران و توسعه شهری به شهروندان از سوی شهرداری ارائه می‌شود که انعقاد این تفاهم نامه با بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در بخش ارائه خدمات شهرداری به صورت الکترونیکی می‌تواند شهرداری را به اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای خویش نزدیک‌تر نماید.
در این نشست هم چنین رئیس شورای اسلامی شهر تبریز دستیابی به شهر الکترونیک را جزو اهداف و آرزوهای کلیه دست اندرکاران شهردای و اعضای شورای شهر تبریز عنوان کرد و گفت: ایجاد شهر الکترونیکی در کلانشهر تبریز و کاهش مراجعات حضوری مردم به واسطه بهره‌مندی از خدمات الکترونیکی از اهم برنامه‌ها و اهداف شورای شهر تبرزیز طی سالهای اخیر بوده است.
شهرام دبیری ادامه داد: رسیدن به این هدف نیازمند بسترسازی قوی از سوی شهرداری تبریز و سایر دستگاههای مرتبط در کلانشهر تبریز بوده و شورای شهر تبریز نیز تمام همت خود را برای تحقق آن جزم خواهد نمود.
گفتنی است این تفاهم نامه در جهت گسترش هر چه بیشتر و بسترسازی مناسب برای فراهم آوردن شهر الکترونیکی در تبریز با مشارکت بخش خصوصی منعقد شده تا با شناسایی وضع موجود و بهره‌مندی از امکانات و زیرساختهای شهرداری تبریز روند اقدامات صورت گرفته سرعتی دو چندان یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز