خبرگزاری کار ایران

کارخانه‌های قدیمی آسفالت تبریز به چرخه تولید باز می‌گردد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۴۵۶

مدیرعامل سازمان عمران تبریز از بازگشت کارخانه‌های قدیمی آسفالت این سازمان به چرخه تولید در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حسین منیری‌فر اظهار کرد: عملیات تعمیر، بهسازی و بازسازی کارخانه ۱۲۰ تنی تولید آسفالت شهرداری تبریز با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

وی افزود: کارخانه تولید آسفالت با ظرفیت ۸۰ تنی، وضعیت بهتری نسبت به کارخانه ۱۲۰ تنی داشته و تنها نیاز به به‌روزرسانی دارد.

منیری‌فر خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی سازمان عمران شهرداری تبریز بهسازی و بازسازی کارخانه ۱۲۰ تنی آسفالت در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ و بازگشت آن به چرخه تولید است.

وی یادآور شد: کارخانه ۸۰ تنی تولید آسفالت شهرداری تبریز نیز در ادامه کار به چرخه تولید بازخواهد گشت.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از عقد تفاهم‌نامه‌ای با آزمایشگاه مکانیک خاک استان در راستای راه‌اندازی مرکز کنترل کیفی آسفالت تا یک ماه آتی خبر داد.

حسین‌منیری‌فر اظهار کرد: در راستای ارتقای کیفیت محصولات تولیدی سازمان عمران به‌خصوص آسفالت، تفاهم‌نامه‌ای با آزمایشگاه مکانیک خاک استان با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان منعقد کرده ایم.

وی افزود: این مرکز کنترل کیفی ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری رسیده و بر تمام محصولات تولیدی سازمان عمران شهرداری تبریز نظارت خواهند کرد.

 منیری‌فر خاطرنشان کرد: کارشناسان کیفی آزمایشگاه مکانیک خاک استان در این مرکز کنترل کیفی حضور داشته و بر روند تولید آسفالت باکیفیت نظارت خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز