خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی؛

نمایشگاه آثار تجسمی "جان‌فدا" در تبریز گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۷۶۷

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر نمایشگاه آثار تجسمی "جان‌فدا" در تبریز گشایش یافت.

به گزارش ایلنا، دوازدهم دی‌ماه ۱۴۰۱ در آستانۀ شهادت سیدالشهدای جبهۀ مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی نمایشگاه آثار تجسمی با عنوان "جان‌فدا" در مجتمع فرهنگی هنری ۲۲ بهمن تبریز آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه ده‌ها اثر تجسمی در قالب عکس، پوستر، نقاشی، ویترای و خوشنویسی به نمایش گذاشته شده است.

این آثار توسط هنرمندان بومی استان خلق شده‌اند که جلوه‌های متفاوت و متنوعی از ایثارگری‌های سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی در طول زندگی شریف خود  را به تصویر می‌کشند.

همچنین بخش‌هایی از عکس‌های تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهۀ مقاومت در این نمایشگاه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده‌ است.

این نمایشگاه در راستای برگزاری سلسله برنامه‌های "جان فدا" و عرض ارادت اهالی حوزه فرهنگ و هنر به ساحت شهدا و به ویژه شهید سلیمانی برگزار شده است.

براساس این گزارش برگزاری محافل قرآنی در مساجد مختلف در سطح شهر، اکران فیلم‌های مستند، کوتاه و نماهنگ با موضوع سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم از 12 تا 14 دی‌ ماه در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز و ویژه برنامه "جان فدا" روز چهارشنبه 14 دی ماه ساعت 15 در تالار صیامی مجتمع سینمایی 22 بهمن از برنامه های ویژه گرامیداشت هفته مقاومت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز