خبرگزاری کار ایران

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

شرکت حاشیه ساز تبریز دوباره تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۱۲

وجود بیش از ۲۵۰۰ هکتار بافت فرسوده شهری در تبریز را تهدیدی جدی برای شهروندان در مواقع بروز بحران‌ها و بلایای طبیعی است.

ایلنا: نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز خواستار تشکیل و احیاء سریع و مجدد شرکت حاشیه ساز در مجموعه شهرداری تبریز شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محدثبا اعلام این مطلب به اهمیت فعال سازی و تشکیل مجدد شرکت حاشیه ساز در بدنه شهرداری تبریز اشاره وخاطرنشان کرد: شرکت حاشیه ساز شهرداری تبریز در گذشته به عنوان متولی اصلی شناسایی، برنامه ریزی و نوسازی و ساماندهی بافت‌های فرسوده شهری و نیز حاشیه نشینی عمل می‌کرد وباید این شرکت مجددا احیا و تشکیل شود.
وی وجود بیش از ۲۵۰۰ هکتار بافت فرسوده شهری در تبریز را تهدیدی جدی برای شهروندان در مواقع بروز بحران‌ها و بلایای طبیعی دانست و با تأکید بر برنامه ریزی اساسی شهرداری برای توانمند سازی و احیای این مناطق، تنها راه موفقیت در این بخش را وجود مجموعه‌ای تخصصی و توانمند در بدنه شهرداری به منظور انجام مطالعات کلان و برنامه ریزی اصولی برای تحقق این هدف ذکر کرد.
محدثخاطرنشان کرد: شرکت حاشیه ساز در صورت احیا و تشکیل خواهد توانست همچون گذشته در این بخش موفق عمل کرده و با جذب سرمایه گذاری‌های مناسب در راستای تحقق آرزوی احیای بافت‌های فرسوده و رفع حاشیه نشینی گام بردارد.
وی در خاتمه خواستار توجه و اقدام جدی شهرداری تبریز برای فعال سازی مجدد این شرکت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز