خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

تسریع توسعه تبریز نیازمند تزریق کمک‌ها و اعتبارات ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۳۰

ضرورت تخصیص اعتبارات کلان ملی برای توسعه تبریز به ویژه در حوزه احیای بافت‌های فرسوده شهری و نیز ساماندهی حاشیه نشینی بیش از دیگر بخش‌ها احساس می‌شود.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر تبریز تنها راه تسریع روند توسعه و عمران شهری تبریز را تزریق اعتبارات و بودجه‌های ملی دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل چمنی که در نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز سخن می‌گفت افزود: ضرورت تخصیص اعتبارات کلان ملی برای توسعه تبریز به ویژه در حوزه احیای بافت‌های فرسوده شهری و نیز ساماندهی حاشیه نشینی بیش از دیگر بخش‌ها احساس می‌شود و باید با جدیت به دنبال تحقق این هدف حرکت کنیم.
وی همچنین توجه به امر سرمایه گذاری و تسهیل شرایط آن در شهر را یکی دیگر از راه کارهای موثر در تسریع توسعه شهری و نیز اجرای طرح‌ها و پروژه‌های کلان دانست و افزود: برای موفقیت در این حوزه نیز ناگزیر از شفاف سازی قوانین و تسهیل شرایط سرمایه گذاری به منظور رغبت بیشتر سرمایه گذاران هستیم.
چمنی در عین حال ابراز امیدواری کرد خروجی نشست مشترک اعضای شورا، شهردار و نمایدگان مجلس تأثر مستقیم خود را در تخصیص اعتبارات ویژه برای شهرداری و شهر تبریز نشان دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز