خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان کشور:

آذربایجان‌شرقی قطب پژوهش در شمال‌غرب کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۲۴

این استان را محور رصد فعالیتهای پژوهشی در شمالغرب کشور بر اساس ظرفیت و توانمند‌ها قرار داده‌ایم.

ایلنا: رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: آذربایجان‌شرقی قطب پژوهش در شمالغرب کشور است.
حسن‌زاده در نشست مشترک مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، معاونین، مشاورین و کار‌شناسان با شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی افزود: آذربایجانشرقی یکی از استانهای فعال، پیش رو و کار آمد در زمینه پژوهش، تحقیق و آسیب‌شناسی در منطقه و کشور بوده و این استان را محور رصد فعالیتهای پژوهشی در شمالغرب کشور بر اساس ظرفیت و توانمند‌ها قرار داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اصول اصلی در این مرکز تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی و عملیاتی با دوره زمانی شش ماهه بوده و به صورت می‌دانی بوده و تا حدودی تحقیقات دانشگاهی جوابگوی نیاز ورزش کشور نیست.
حسن زاده افزود: عصر حاضر عصر ایده‌پردازی و سماندهی اطلاعات و دانش‌های کسب شده است و داش تولیده شد در جهان را محققان کشورمان بایستی برای تعالی کشور استفاده کنند و ورزش در این امر مستثنی نیست.
وی تصریح کرد: مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان استقلال پژوهش و تحقیقات را به شوراهای پژوهش استان‌ها داده تا با اولویت بندی نیازهای بومی و محلی و استانی خویش خصوصا نیازهای بخش جوانان، گره گشای مشکلات ورزش و جوانان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز