خبرگزاری کار ایران

کشف نزدیک به ۶ کیلوگرم مواد مخدر در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۹۵

نامبرده یک باب مرغداری درحوالی یکی از شهرستان‌ها داشته وتحت پوشش این عنوان به امرتوزیع مواد می‌پرداخت و برابر اظهارات اهالی محل وی علاوه برتوزیع مواد درسطح کلان، پاسخگوی مصرف کنندگان وخرده فروشان مواد مخدرنیزبوده وشب‌ها آسایش وآرامش اهالی محل را برهم زده بود.

ایلنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی از دستگیری یک نفر ازعناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف نزدیک به ۶ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.
به گزارش ایلنا، حمید علی باغبان گفت: برابرخبر واصله مبنی برتهیه و توزیع مواد مخدردرسطح کلان توسط فردی به هویت(الف - الف) عوامل این پلیس فعالیتهای وی را کنترل و مورد رصد قرار دادند.
وی ادامه داد: نامبرده ازعناصراصلی توزیع مواد مخدردرسطح شهرتبریزبوده وبه صورت زیرکانه به فعالیت خود ادامه می‌داد و با توزیع این مواد بین جوانان زمینه‌های انحراف و از بین رفتن نیروهای فعال جامعه را فراهم وموجبات ناامنی محلات ونارضایتی‌های مردمی رافراهم آورده بود.
باغبان افزود: پس از شناسایی دقیق وی وفعال کردن منابع دریک عملیات غافلگیرانه وی رادستگیر نمودند قبل از دستگیری، نامبرده مواد خود را از بالکن منزل به بیرون پرتاب، که توسط مامورین حاضردر محل کشف شد.
باغبان خاطرنشان کرد: نامبرده یک باب مرغداری درحوالی یکی از شهرستان‌ها داشته وتحت پوشش این عنوان به امرتوزیع مواد می‌پرداخت و برابر اظهارات اهالی محل وی علاوه برتوزیع مواد درسطح کلان، پاسخگوی مصرف کنندگان وخرده فروشان مواد مخدرنیزبوده وشب‌ها آسایش وآرامش اهالی محل رابرهم زده بود.
باغبان افزود: موارد کشف شده از وی عبارتند از مقدار۵کیلوو۷۸۰گرم تریاک + ۴۵گرم شیره تریاک.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان خاطر نشان کرد: انجام این عملیات موجبات رضایت مردمی واحساس امنیت برای مردم و ارتقاء اقتدار پلیس را فراهم آورده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز