خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان خبرداد؛

کشف بیش از 78 کیلوگرم مواد مخدر در چاراویماق

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۳۲۸

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف 78 کیلو و 200 گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدردر این رابطه، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود، سردار " علی محمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و انتقال مقادیری مواد مخدر از طریق جاده های مواصلاتی شهرستان چاراویماق موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر چاراویماق با پشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن کنترل جاده های مواصلاتی و انجام کار اطلاعاتی،خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از خودروی سمند توقیف شده مقدار 78 کیلو و 200 گرم تریاک کشف شد؛ خاطرنشان کرد: در همین ارتباط یک نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضائی تحویل شد.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا" از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز