خبرگزاری کار ایران

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

احداثشهرک اسکان موقت، ضرورت انکارناپذیر تبریز است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۵۱

تبریز به خاطر قرارگیری بر روی گسل و نیز سابقه تاریخی ویرانی‌های متعدد از این بلای طبیعی، نیازمند تدوین و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حمایتی و پیشگیرانه در بحثزلزله است.

ایلنا: نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز تسریع در طراحی و ایجاد شهرک اسکان موقت را ضرورت انکارناپذیر مدیریت شهری این کلانشهر اعلام کرد.
به گزارش ایلنا، محدثگفت: تبریز یکی از آسیب پذیر‌ترین و در معرض خطر‌ترین شهرهای ایران است و به جهت قرارگیری بر روی گسل و نیز سابقه تاریخی ویرانی‌های متعدد از این بلای طبیعی، نیازمند تدوین و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حمایتی و پیشگیرانه در بحثزلزله است و در این راه احداثشهرک‌های متعدد اسکان موقت در چند نقطه شهر یکی از راهکارهایی است که حداقل می‌تواند به عنوان اقدامات پس از بحران در دستور کار مدیریت شهر قرار گیرد.
وی افزود: اقدامات و برنامه ریزی‌های حمایتی بعد از بروز حادثه و بحران به ویژه زلزله از جمله الزامات و ضرورت‌های مراقبتی و حمایتی بعد از زلزله به شمار می‌رود که باید در دستور مدیریت بحران استان و شهرستان قرار گیرد.
نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز در عین حال با قدردانی از اقدامات و برنامه ریزی‌های سال‌های اخیر شهرداری در احداثشهرک امن در محدوده جنگل کاری عباس میرزا خواستار برنامه ریزی کلان برای طراحی و احداثشهرک‌های اسکان موقت متعدد در چندین نقطه شهر شد.
محدثدر خاتمه ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتباری ویژه در بودجه سال آینده شهرداری تبریز امکان تحقق این هدف فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز