خبرگزاری کار ایران

رئیس روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی:

۳۱ جایگاه گاز CNG در آذربایجان شرقی غیرفعال است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۹۷

از این تعداد جریان گاز ۴ جایگاه در کلانشهر تبریز به دلیل عدم پرداخت گازب‌ها قطع گردیده که شرکت گاز درصورت وصول بدهی آمادگی مساعدت‌های لازم و تامین مجدد جریان گاز را دارد. / شرکت گاز متولی مدیریت جایگاه‌های عرضه گاز CNG نیست.

ایلنا: رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی تأکید کرد: شرکت گاز استان متولی مدیریت جایگاه‌های عرضه گاز CNG در استان نیست.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدعلی فتح اله‌زاده در پی تماس متعدد مردم درخصوص غیرفعال بودن تعدادی از جایگاه‌های CNG در استان افزود: جایگاه‌های CNG یکی از مصرف کنندگان عمده گاز در استان می‌باشند که این شرکت تامین جریان گاز این مصارف عمده را همانند سایر مشترکان گاز عهده دار می‌باشد.
وی گفت: مدیریت جایگاه‌ها شامل عملکرد، تعداد و علت تعطیلی، مراحل احداثو راه اندازی جایگاه‌ها و… بر عهده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان آذربایجان شرقی است.
فتح الله‌زاده در توضیح عملکرد گازرسانی به جایگاه‌های استان خاطر نشان کرد: شرکت گاز تاکنون ۱۵۰ جایگاه استان را تحت پوشش گاز طبیعی قرار داده که از این تعداد ۱۱۹ مورد مصرف کننده گاز طبیعی بوده و ۸ جایگاه نیز در مرحله گازرسانی قرار دارد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان درخصوص غیرفعال بودن ۳۱ جایگاه گاز اظهار داشت: از این تعداد جریان گاز ۴ جایگاه در کلانشهر تبریز به دلیل عدم پرداخت گازبها قطع گردیده که این شرکت درصورت وصول بدهی آمادگی مساعدت‌های لازم و تامین مجدد جریان گاز را دارد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز