خبرگزاری کار ایران

جریان گاز ۱۵ جایگاه CNG در آذربایجان شرقی قطع شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۲۸

بدهی این جایگاه‌های CNG آذربایجان شرقی بیش ۱۲۰ میلیارد ریال است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: جایگاه‌های CNG این استان روزانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب گاز مصرف می‌کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا… دینی ادامه داد: مدیریت عرضه در جایگاه‌ها بر عهده این شرکت نیست و شرکت گاز استان صرفاً تامین جریان گاز جایگاه‌ها را همانند سایر مصرف کنندگان گاز استان بر عهده دارد.
وی افزود: بر اساس آمار شرکت گاز استان، تاکنون گاز ۱۵۰ جایگاه در استان تامین شده که از این تعداد جریان گاز ۱۵ جایگاه CNG بدلیل بدهی ۱۲۰ میلیارد ریالی قطع شده و علت تعطیلی سایر جایگاه‌ها در حیطه مسئولیت این شرکت قرار ندارد.
دینی خاطرنشان کرد: کلانشهر تبریز دارای ۴۴ جایگاه می‌باشد که از این تعداد گاز ۴ جایگاه به دلیل بدهی گازبهای مصرفی قطع شده و از ۱۰۶ جایگاه شهرستان‌ها نیز، ۱۱ مورد به همین علت قطع است.
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: سهم مردم در همیاری این شرکت پرداخت به موقع گاز بهای مصرفی به عنوان مهم‌ترین تامین کننده هزینه پروژه‌های گازرسانی به سایر مناطق استان بوده که در همین راستا مساعدت‌های لازم به جایگاه داران از طریق تقسیط هزینه گاز مصرفی ارائه شده تا علاوه بر وصول مطالبات این شرکت، با اتصال مجدد ۱۵ جایگاه به مدار مصرف زمینه لازم به منظور تامین سوخت مورد نیاز مردم تامین شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز