خبرگزاری کار ایران

سمینار آموزشی تکریم ارباب رجوع در شرکت گاز آذربایجان شرقی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۳۷

این سمینار با هدف القای مهارت‌های ارتباطی و ارتقای روابط درون سازمانی و هم راستایی در خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع برگزار شد.

ایلنا: کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با حضور در سالن آمفی تئا‌تر مرکز آموزش شرکت، با فرآیندهای تکریم ارباب رجوع آشنا شدند.
به گزارش ایلنا، سمینار آموزشی تکریم ارباب رجوع با هدف القای مهارت‌های ارتباطی و ارتقای روابط درون سازمانی و هم راستایی در خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع با حضور استاد اسدی برگزار شد.
خاطرنشان می‌شود موانع ارتباطات موثر، ارتقای فرهنگ سازمانی، شرایط تبدیل مشتری ناراضی به مشتری راضی، نیروی انسانی، راهبرد و مدیریت در تکریم ارباب رجوع، فرهنگ اجتماعی از سرفصل مباحثمورد بررسی در سمینار تکریم ارباب رجوع بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز