خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی:

۸ ستاد توسعه فناوری در آذربایجان شرقی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۶۵۲

در استان آذربایجان شرقی مراکز دانشگاهی دارای نیروی انسانی ماهر و متخصص هستیم که باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه و آبادانی کشورمان و به خصوص استان استفاده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی از آغاز به کار ۸ ستاد توسعه فناوری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آذربایجان شرقی، محمد تقی پاکزاد که امروز در نشست هم اندیشی با دبیران و مسئولان کمیته‌ها و ستادهای توسعه فناوری نانو، بیو، نفت و گاز، طب سنتی و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی که با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در دانشگاه تبریز تشکیل شده بود سخن می‌گفت افزود: از این تعداد سه ستاد کاملا فعال هستند و ۵ ستاد نیز در حال فعال شدن هستند.

وی هم اندیشی، تبادل نظر و بیان مسائل با دبیران و مسئولان کمیته‌ها و ستادهای توسعه فناوری را از جمله اهداف این نشست خواند و گفت: فعالیت‌های خوبی در این ستاد‌ها و کمیته‌ها در استان صورت گرفته که با برگزاری این آیین‌ها می‌تواند بر توسعه فعالیت‌های این ستاد‌ها شتاب بیشتری داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: در استان آذربایجان شرقی مراکز دانشگاهی دارای نیروی انسانی ماهر و متخصص هستیم که باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه و آبادانی کشورمان و به خصوص استان استفاده شود.

نشست هم اندیشی سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور امروز با حضور دبیران و مسئولان کمیته‌ها و ستادهای توسعه فناوری(نانو، بیو، نفت و گاز، طب سنتی و فناوری اطلاعات) در تالار علامه جعفری دانشگاه تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز