خبرگزاری کار ایران

بیش از ۸ هزار هکتار از اراضی خداآفرین، به صورت آبی زیر کشت می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۷۵

برای کاهش اثرات منفی خسارات و بلایای طبیعی، ضروری است توسعه سطوح بیمه بیش از پیش بعنوان راهکاری مطمئن جلوگیری از تاثیرات نامطلوب اقتصادی حوادثناخواسته، بیش ازپیش مورد توجه بهره برداران بخش کشاورزی منطقه قرارگیرد.

ایلنا: سرپرست مدیریت جهادکشاورزی خداآفرین گفت: در حال حاضر۲۵ هزار و ۸۳۶ هکتار زمین کشاورزی در شهرستان خداآفرین وجود دارد که ۸ هزار و ۷۳۶ هکتار آن به صورت آبی و بقیه به صورت دیم کشت می‌شود.
به گزارش ایلنا، عمران فریدی در گفتگو با خبرنگاران افزود: سطح زیر کشت پنبه نسبت به سال گذشته افزایش و سطح زیر کشت گندم آبی کاهش یافته است.
وی با اشاره به این موضوع که با توسعه کشاورزی در اراضی سد خداآفرین، توسعه کشاورزی در این شهرستان شتاب قابل توجهی را شاهد خواهد بود، خاطرنشان کرد: برای کاهش اثرات منفی خسارات و بلایای طبیعی، ضروری است توسعه سطوح بیمه بیش از پیش به‌عنوان راهکاری مطمئن جلوگیری از تاثیرات نامطلوب اقتصادی حوادثناخواسته، بیش ازپیش مورد توجه بهره برداران بخش کشاورزی منطقه قرارگیرد.
فریدی بر بازاریابی مناسب محصولات کشاورزی و حذف واسطه‌ها تاکید کرد و گفت: با بهبود کیفیت تولیدات کشاورزی، زمینه صادرات این محصولات به خارج از کشور بوجود آمده ودرتوسعه منطقه نقش موثری را خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز